BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 25 November 2011

Dia sahabatku dunia dan akhirat

Dia la sahabat saya dunia dan akhirat..insyallah...dia sudah menjadi sebahagaian dari orang yang penting dalam hidup saya...walaupun kami tidak la nampak sentiasa ke hulu n ke hilir bersama tapi dia la sahabat ku...banyak yang kami kongsi kan bersama dari suka dan duka...setiap memori yang kami coret kan tak kan pernah hilang dari ingatan sampai bila-bila...dari johor merantau ke melaka dan di teruskan langkah ke utara...dia la sahabat yang ada di sisi ku...saya sayang sahabat saya ni tapi saya bukan la jenis manusia yang pandai nak caring sangat...saya mengambil berat pasal dia dalam diam..bila dia sakit saya tak kan layan seperti anak kecil yang merengek untuk di minta perhatian tapi saya masih mengambil berat tentang dia...saban hari saya akan pastikan dia gelak ketawa dengan celoteh ku..saban hari saya akan pasti kan dia tidak tertinggal waktu kuliah.. saban hari saya akan tnya apa dia buat walaupun itu tidak la sehebat mane sebagai seorang sahabat..hubungan persahabatan kami di uji dengan satu ujian demi satu ujian...alhamdulillah kami masih tetap bersahabat baik.. sebagai manusia biasa saya pun punya hati nurani yang akan di bisik oleh syaitan..marah...geram..kecik hati.. semua tu tak mustahil akan wujud..sahabat ku sayang kalau saya x bertegur bukan bererti saya marah...kalau saya berduka lara bukan bererti kamu puncanya tapi percayala NADIAH BINTI JUHARI sahabat saya dunia dan akhirat...terima kasih Ya Allah..Kau kurnia kan hambamu ini seorang sahabat baik...

nur raihan vs nadiah 

0 comments: