BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 28 November 2011

FYP

Bile kite sebut "FYP".....first impression kite mesti "alaaaa...simple je tu" coz ada 3 huruf...F...Y..& P... tapi hakikat nye ha...ambik ni..."FINAL YEAR PROJECT".....macam-macam yang bermain difikiran aku time tu... ape aku nak wat!!!!! aku nak kumpulan ngan sape?? aku nak wat project pe?? ape yang diorang nak dlm FYP?? sume nye bermula ngn persoalan...oohhhh...tidak...tapi ape pon aku kena juga melalui nya untuk tamat kan pengajian aku yang tinggal lagi 1 sem je..."ya Allah...KAU tabah kan la hati hambamu ini...KAU berikan la kekuatan padaku untuk meneruskan pengajian ini"....cite punye cite aku pun cari la group members n bincang tentang project pe yang kami nak wat tok FYP 2 nanti...discuss punye discuss kami pon decide nak wat multipurpose dryer...ooopppppsss!!! binatang pe tu ek???....ini la yang kami cube buat untuk membantu mereka yang duduk di rumah-rumah flat...alat pengering pakaian pakej sekali ngn keringkan kasut...so untuk adik-adik yang nak p sekolah n kasut xkering da xyah susah-susah nak letak kasut dekat bawah peti ais lagi ok...=) rabu ni kami ada presentation untuk project ni...huh!!! sangat menggerunkan...hope sume nye ok...doa kan kami semua berjaya ye kengkawan....

CaIyOk!!!CaIyoK!!!

0 comments: