BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 3 April 2012

IkhlaS dalam menuntut ilmu .........part 2 ........

Aku tidak berhenti hanya disitu,aku meneruskan langkah aku ke peringkat diploma dan Alhamdulilllah aku juga mampu menjejakkan kaki ku ke Universiti.Aku diberi peluang untuk menuntut ilmu di Universiti Kuala Lumpur Malaysian Spanish Institute, alangkah gembira nya aku walaupun bukan USM,UPM,UTM atau universiti terunggul tp di UNIKL la aku dapat belajar pelbagai ilmu yang aku sendiri xsangka di beri peluang sebegitu, walaupun x sehebat atau sehandal pelajar2 lelaki di sini tapi aku mampu untuk bersaing secara sihat dengan mereka.Alhamdulillah diam x diam pejam celik pejam celik aku da pon berada di destinasi terakhir untuk mendapat kan diploma.Bukan mudah untuk aku melangkah sampai ke level ini dengan grade yang cemerlang. Allah masih membuka jalan kejayaan untuk aku.Alhamdulillah aku akan teruskan untuk beberapa bulan yang terakhir ini.Semoga kejayaan milik aku dan sahabat2 seperjuangan aku di sini. Cuma 1 yang aku nak nasihatkan pada kawan2 aku yang aku sayang, buat la semampu yang kita boleh dan jujur dalam setiap ujian or kuiz, yakin pada diri dan kemampuan akal kita Insyallah Allah akan membantu kita untuk mendapat result yang cemerlang. gud luck kawan2 untuk semester terakhir ni...(",)



0 comments: